TOSOBASA

Élménybeszámolók: filmekről, könyvekről, étkekről.

Címkék

animáció (4) bradbury (1) budapest (1) coelho (1) családi (1) dráma (5) étek (4) eztolvassuk (2) fantázia (1) film (11) kávézó (1) kisfilmek (3) könyv (3) márai (1) marquez (1) muffin (1) pk dick (1) rejtő (1) scifi (2) sör (6) süti (1) szerb antal (1) teszt (3) vígjáték (1) Címkefelhő

Linkblog

2008.12.19. 21:14 Kolbi

Terítéken - újfent - a sör

Címkék: teszt sör

Oké, oké, én is látom, hogy arányaiban egyelőre elég hangsúlyos szerepet kap a különböző sörök elemzése, de mit tehetek, ha egyszer ingerenciám van a véleményem megosztására ilyen téren. Ma a TOSOBASA itallapján két tétel szerepel: egy búzasör, illetve egy barna.

LÖWENWEISSE

5,2% alkoholtartalmú, szűretlen búzasör. Lehetne akár az Edelweiss alternatívja is, gondoltam, amikor a boltban a polcról leemeltem egy vizsga után hazafelé tartván, azonban tévedésben voltam. (Nem mintha szándékosan akartam volna elkerülni az előbb említett márkát, azonban azt, meglepő módon, nem találtam.) Azonban ez a sör nekem nem ízlik, túlteng benne a szénsav, ugyanakkor az elvárt búzasör jelleg, ízvilág nem érvényesül, valahogy az egész olyan híg érzetet kelt bennem. Mintha egy Edelweiss-t felöntöttek volna szódával, valahogy így tudnám jellemezni. Aztán lehet, hogy csak én vagyok fáradt ahhoz, hogy megfelelően értékeljem ezt a sört…

 

GÖSSER BOCK

Jelenleg ez a favorit barna söröm, először kb. egy hete volt szerencsém inni belőle, „ilyen is van?!” felkiáltással vettem meg egy környékbeli kisboltban, s mondhatom, nem bántam meg. Valahogy úgy írnám körül, hogy minden a megfelelő mértékben van jelen benne, valamint szerencsésen elkerüli a túlzott karamelles mellékízt, ami a barna sörök sajnálatos buktatója lehet, s amibe például a Dreher Bak csúfosan bele is esik. A maga 7% alkoholtartalmával egyébként az erősebb sörök közé tartozik, meg egyébként is, tapasztalatom szerint a barna sörök „nehezebbek”, jobban fejbe tudják kólintani az embert.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tosobasa.blog.hu/api/trackback/id/tr34832275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defter 2008.12.19. 23:02:12

jó lett ez a poszt!
ismét csinálhatnánk majd egy sörtesztet, esetleg több résztvevővel, és most barna sörökkel. hm?

Kolbi 2008.12.19. 23:55:29

Részemről rendben van a dolog. :-) A tesztben résztvevő sörök kiválasztását illetően is könnyebb dolgunk lesz, lévén a választék eleve szűkebb. Ez mondjuk abból a szempontból nem is baj, hogy legalábbis én, kevesebbet tudok meginni barna sörből, mint világosból. Engem jobban eltelít.
süti beállítások módosítása