TOSOBASA

Élménybeszámolók: filmekről, könyvekről, étkekről.

Címkék

animáció (4) bradbury (1) budapest (1) coelho (1) családi (1) dráma (5) étek (4) eztolvassuk (2) fantázia (1) film (11) kávézó (1) kisfilmek (3) könyv (3) márai (1) marquez (1) muffin (1) pk dick (1) rejtő (1) scifi (2) sör (6) süti (1) szerb antal (1) teszt (3) vígjáték (1) Címkefelhő

Linkblog

2008.12.25. 17:45 defter

Fahéjas muffin

Címkék: süti muffin étek

Eddig nem igazán volt szó étkekről a blogunkon, pedig ezekről is akarunk írni. Elsősorban olyan könnyen elkészíthető illetve gyors receptekről, amiket mi is kipróbáltunk és tetszett. Én kezdem a sort, bár az utóbbi időben nem igazán voltam aktív ilyen téren, most Karácsonykor viszont jutott időm próbálkozni, és remélhetőleg a félévközhöz képest "lazább" vizsgaidőszakban is csinálok ezt-azt.

 


Karácsony, végre kis pihi, gondoltam beszállok én is az ünnepi süti gyártásba egy, fahéjas muffinnal. :) A receptet innen csentem:
 

Hozzávalók:

20 dkg liszt
20dkg cukor
5 dkg margarin
2 tojás
5-10 g őrölt fahéj
1 csomag vaníliás cukor
1 csomag sütőpor

Elkészítés: A cukrot a vaníliás cukorral és a tojásokkal simára keverjük, majd hozzáadjuk az olvasztott mararint. Ezt a masszát elkeverjük a liszttel, a sütőporral és a fahéjjal, végül hozzáadjuk a tejet, és csomómentesre dolgozzuk. A masszát a muffintepsibe készített papírok 3/4-éig töltjük, és kb. 30 percre 180 fokra előmelegített sütőbe helyezzük.

 

Nekem a fent előírt mennyiségekből végül 15 darab muffinra futotta, nagyon finom lett. A fahéjtól nagyon kellemes, jellegzetes illata lett, a cukortól a külseje keményebb és ropogós lett, míg a belseje lágyabb. A végén egy kis porcukorral meghintettem. 7 emberen teszteltem, elégedettek volta vele.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tosobasa.blog.hu/api/trackback/id/tr56841495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása