TOSOBASA

Élménybeszámolók: filmekről, könyvekről, étkekről.

Címkék

animáció (4) bradbury (1) budapest (1) coelho (1) családi (1) dráma (5) étek (4) eztolvassuk (2) fantázia (1) film (11) kávézó (1) kisfilmek (3) könyv (3) márai (1) marquez (1) muffin (1) pk dick (1) rejtő (1) scifi (2) sör (6) süti (1) szerb antal (1) teszt (3) vígjáték (1) Címkefelhő

Linkblog

2008.12.28. 23:12 defter

Sörélmény: Guinness Draught

Címkék: sör

Egyik nap J felé tartva, egy bolt sörkészletét vizsgálgatva pillantottam meg, a polcon a Coronita mellett elhelyezkedő elegáns üvegek kis csoportját, "Na ez mi lesz?". Guinness volt, s bár előismeretem csekély volt, de arra épp elég, hogy felmarkoljak két üveget.



Világhíres ír sör. Hm. Ha rendesen elolvastam volna Kolbi múltkori posztját, lehet nem veszem meg. :) De akkor csak átfutottam, hogy ja igen ez volt a másik blogján.

No, de megvettem és J-vel meg is ittuk. Részemről hatalmas előzetes várakozások voltak, aminek az üvegdizájn és a kitöltést követő pillanatok teljes mértékben megfeleltek. Aztán az első kortyok, meglepően krémes, az íze mintha kávét inna az ember, majd a következő kortyok és semmi. A csoda elmaradt, helyette csak kicsit kellemetlen utóíz jutott. Lehet túl nagyok voltak az elvárások, de számomra csalódás volt. Ráadásul az a pénz amit, fizettem érte, nem kevés 0,33-ért. Ha olcsóbb lenne, talán megpróbálkoznék még vele, de így nem hiszem.
Nyilván a legjobb az lenne, ha a teljes Guinness kínálatot végigkóstolhatnánk, de erre itthon nincs nagyon lehetőség amennyire most utánanéztem.
Illetve a legeslegjobb egy ír kocsmában csapoltat inni lehet, de ott meg a helybéliek gúnyos arcát kéne elviselnünk, ha fintorgunk a sörön :)


ui.: azért a fenti plakát üt
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tosobasa.blog.hu/api/trackback/id/tr28846111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása